Asiakas-Extranet tarjoaa helpon ja nykyaikaisen tavan hallinnoida ja seurata tilausten vaiheita. Näet nettipalvelusta reaaliaikaisesti tilauskannan avoimet ja jo valmistuneet tilaukset sisältöineen, sekä kattavasti tarkempia aikataulutietoja:
- Rakennesuunnittelun ja elementtisuunnittelun aikataulut
- Ikkunoiden arvioidun toimitusajan tehtaalle, tai ovatko ne jo saapuneet
- Elementtivalmistuksen aloituksen aikataulun
- Elementtivalmistuksen tilan
- Toimitusaikataulun
- Lisäksi Asiakas-Extranetin kautta voi lähettää asiakaspalautteet tilauksiin liittyen.
”Suoraviivainen tiedonkulku on onnistuneen toimituksen takaajana. Haluamme tarjota kumppanuusasiakkaillemme Asiakas-Extranetin avulla helpon tavan saada reaaliaikaista tietoa toimitusten etenemisestä ja olla tarjoamassa läpinäkyvän kuvan toiminnastamme. Samalla haluamme olla omalta osaltamme edistämässä kumppanuusasiakkaidemme rakennuskohteiden laadukasta ja hallittua etenemistä. Hypätään yhdessä tiedonkulussa nykyaikaan, tarjoamme extranetin käyttöönne veloituksetta osana kumppanuusasiakkuutta.” – Kari Viljamaa, Pyhännän liiketoimintajohtaja.